oj oj oj!

Titta vad man kan hitta när man sitter hemma en dag och tråkar framför datorn!
Ett försök till en blogg som helt rann ut i sanden... MEN okej jag gör ett nytt försök!

Dagens roligaste händelse hittils har nog varit att jag försökte få min lilla syster att lukta mig under armarna ! men tyvärr utan större framgång!
Under helgen har det tyvärr inte blivit så många bravade eftersom min kompanjon har befunnit sig i dom värmlänska skogaran för att plocka lite flugsvamp... oj oj saknaden har varit stor.
SÅ helgen har mest gått åt till att softa och sova, SKÖNT!!!

nhee nu blir det en fika och sen en långpromenad med Alice och Joel och tre MONSTER...

ubba bubba hallonsaft så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0