En skön sjungande fågel viskade i mitt öra....

upp kl halv 7 stressade järnet för att hinna förbi Joel innan skolan, hade mina grejjer där. men tur var väl det för väl där så kände jag att skolan kl 8 inte dirket var något för mig. satte mig i soffan och drack lite varm choklad, som smakade som dom där löv godisarna i aladdin asken, drog iväg ett sms till anna för att be henne skriva upp mig på föreläsningen. Som svar så fick jag att båda föreläsningarna va inställda! tur att jag inte hade börjat traska till skolan då...

skyndade mig sedan till skolan för att hinna med sista lektionerna, filosofi och matte. men matten va också inställd... osis dag  jag hade idag så det blev att försöka vinna över lite folk på vetgirig med lovisa istället :D

Nu blir det till att sitta hemma och bara ta det lungt så ENJOY THE SILENCE passar väl bäst då :P

http://www.youtube.com/watch?v=cpD5695Kfis

puss o kram fiskmås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0