All I Want for Christmas

11.11 - Han är ledsen utan dig.

Va trevligt det va att vakna upp och veta att det är fredag, snart helg.
Igår vart det en shoppingrunda med Ebba och Lovisa trevligt trevligt. Jag inhandlade ett par nya skor och ebba gick på ett frisörbesök och blev jätte fin i håret. Efter en lång runda på stan och en kosrt fika så bar det hemåt på trötta fötter. hamnade mitt på drottninggatan och jag säger högt och lite irriterat jag hatar att gå på kullersten 1. 2. 3. PANG tror ni inte jag trillade framåtstupa MITT på drottninggatan! pinsamt och ont ont hela knät är nästan blått..

Snart bär det av till lillsis nya skola och sen till frisören!

Tjippis

http://www.youtube.com/watch?v=OZWMpKm9MDw&feature=related


Nya skorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0