23.23

23.23 - Du intresserar honom!

Usch klockan är nästan för mycket när man nu ska upp kl halv 7 i morgon !
Ska hålla ett föredrag i psykologi/filosofi/sveska i morgon och jag är helt slut i huvudet efter en kvälls tänkande på vad jag ska prata om i morgon :S HELP!!!
Varför ska det vara så mycket i skolan nu att man känner att man nästan inte hinner med något ? är det bara jag som har hört om att det ska vara mycket slappare i skolan i 3:an BULL säger jag bara xD

Efter att diggat Chers gamla låtar hela helgen så kändes det som att lyssna på Hoffmaestro inte skulle vara helt fel... <3

They call me Slimi Jimi Bubby Boy
and i mess with my friends a lot.
But thats just because i dig'em
so damned bad and i clown when i smoke my pot (Yea).
Together we've done so much fun shit in our days i remember the half.

Nu så sitter jag i stället och saknar våren! men men vi får göra denna hösten lika minnesvärd :D

                               Aja! dags o försöka få lite skönhetssömn för att orka med morgondagens bravader !

Dagens lärdom: Planering till max !!!

hubba bubba och päronsplittttt // ©eci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0